Glad

Min mamma ringde mig i dag och behövde hjälp med att hämta min lillebror Promise från dagis, va bara att palla sig till Jakan och hämta han.Sen åkte jag upp till stan och möte upp girlsen med brosan.

Fyfan va kul vi hade det på Cityterminalen Carro,Lisa,Mannu jag och Promise.Va meningen att jag skulle med till Örebro med dom, men åker nästa vecka i stället.Bättre att jag fixar och trixar med lägenheten innan jag drar nånstans:)

I dag har varit en sån dag jag har varit glad hela dan,så himla härligt:)Solen har börjat titta fram lite oftare.Lisa
och Carro tog massa fina bilder så får vänta tills dom loggar in på msn innan man får se skymten av dom pic:)

Världens goaste Lillebror,hoppas min framtida son blir som han,så himla snäll





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0