Livet

Hänt så mycke saker,vet inte ens vart jag ska börja:)
Förra veckan va Lisa och Carro och hälsade på haha,hade så himla kul.
Världens underbaraste tjejer som jag önskar allt väl:)Älskar er tjejer
På LÖRDAG drar vi till GBG och vi ska se
Snowgoons,Reef The Lost Cauze,Lord Lhus&Block Mccloud

Vi kommer att festa med the crew,kommer bli så jävla kul.LÄNTAR


 


Postat av: Lisa

Love you too sötnos! :) Kan du snälla ta bort den där bilden och lägga upp någon annan haha! Fy fan vad kul det kommer bli, JULIENNE DU MÅSTE MED ANNARS VET JAG INTE VAD JAG GÖR! Love! <3

2010-04-01 @ 12:58:14
URL: http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0