Crib

Så himla nice att man har en EGEN lägenhet,känns så JÄVLA bra.Härmed kommer jag att finnas i Ropsten,härligt.
Hyran är betald så nu ska jag bara sätta i gång och fylla den.För den är väldigt tomt ska jag säga er haha:)

Måste bara fixa släp så jag kan hämta alla stora saker.
Sen måste jag ta en tripp till Ikea och handla lite små saker.

Känner mig så stressad måste vara klar med det mesta innan onsdag för då ska jag träffa upp
Carro och Lisa på stan här i Stockholm.Vi ska möta upp söta Manuu,
som kommer hela vägen från Tyskland för att träffa Carro:)För söta

Sen drar vi till Örebro,kommer bli så himla kul:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0