Estoy aprendiendo español

Jag har suttit och pluggat spanska i 2 dar nu,går jätte bra:)Älskar Spanska,alltid gjort det sen jag va liten.
Va på tiden att jag satte i gång pluggadet:)
Har snart fyllt ett block med ord,meningar.Tycker att det är jätte kul och lära sig ett nytt språk speciellt ett man älskar.Mamma hade hellre viljat att jag övade på Franska men nej tack en annan gång haha:)

Räcker med att jag kan 6 språk,5 flytande och nu så ska man lära sig spanska:)

En bild jag tog när jag va i Malmö,klippte bort tuttarna;)


Postat av: Zach

jag älskar också spanska :D kan du skicka ett mail till mig så kan jag adda dig på msn så kan vi öva tillsammans? :)

2010-03-23 @ 19:12:42
Postat av: Olsson

Fin, men kan du inte lägga upp oklippt version också? :)

2010-04-04 @ 05:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0