Ringar

Har alltid älskat ringar men på senaste tiden har jag blivet lite mer förälskad i att ha ringar,känner mig naken utan.
Kollade runt på nätet och hittade några jag va tvungen att ha:)

Vill jag ha nåt så ser jag till att jag får det haha:)Jobbig jag vet he he he

Sen hittade jag en cool tshirt som jag va tvungen att beställa.


Tur att det inte finns butiker som har natt öppen, haha tror ingen tjej hade varit hemma vid den här tiden på natten då:)


Diggade den som fan

Som jag har letat efter denna ring herre gud,dom är helt slut i hela sverige.Glitter hade slutsåld haha:)

Men jag har mina knip,hittade en site med liknade ring.Nu har jag en ring som inte hela sverige har:) Love it

Är sååååååå kär i den här,helt underbar:)

Enkel och söt ring:)

Kan verkligen behöva hope haha

Hittade ett coolt örhänge ,hade ett liknade förut vetifan vart den tog vägen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0