Min dröm kille

1. Har humor
Eftersom jag ÄLSKAR och skratta,gör det varje dag och tycker att man ska kunna bjuda på sig själv och ha kul.

2.Är snäll
Elak killar som behandlar en illa går LÄTT bort.Vad tjänar man på och behandla folk som skit?!Getta hell out of here

3. Du måste ha charm, utan charm så har jag svårt att fall in LOVE .Du ska kunna  vara öppen och våga visa dina känslor.

4.
Lagom mycket muskler, så att när jag KRAMAR han försvinner jag i hans famn


5.Vara
pålitlig
Utan tillit kommer man ingenstans,det bästa man kan göra är och vara ÄRLIG.Man ska aldrig börja bygga nåt på
lögner.

Har du ett gott hjärta så har du mitt HJÄRTA<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0