Poledance

Skriv för snart i år sen att jag ville börja med poldance, har kollat kurser i dag .Säger bara fy fan va dyrt,2500 för åtta gånger i bara en timme.Tycker det låter lite mycke haha:)

Köper hellre en stång för 2000 och tränar själv,hittat massa grymma klipp på youtube och jag som är lättlärd lär inte ha några problem haha. Har iallafall beställt stång som jag kan ha i vardagsrummet och börjka ÖVA och få en fit kropp:)

Skönt att det är en sån ,man kan plocka bort i fall släkten kommer haha;)

SÅ jävla grym tjej,vann hela tävligen:)


Postat av: Zaida

Var kostar kurserna 2500kr för 8 ggr? Det dyrste jag sätt är 2100kr, och på den studion (north Pole) är det hög klass på kursen.



Har du köpt en stång för 2000kr ny? Se upp i såfall. Det kan vara en sån som inte är tänkt att man skall hänga i, utan bara dansa bredvid.



Anyway, var försiktig med dina axlar och handleder så att du inte sliter dem p.g.a. teknikfel som jag gjorde (självlärd). Jag hade gärna gått kurs, men det fanns inte här uppe. Kurs + egen stång att träna hemma på är den bästa kombinationen om man vill lära sig mycket och snabbt.



Lycka till :)

2010-02-20 @ 10:50:59
URL: http://www.polefit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0