Mitt liv i detalj

Tänkte skriva och berätta lite mer om mig själv:)Here we go


Den 20 aug 1985 föddes en svart liten flicka i Lybien
Mamman är från kongo och pappa från Tanzania


Jag hade inte så mycke att göra på dagarna men  tyckte om att spy på folk som skulle bära mig

Jag kom till sverige när jag va 5 år på grund av att  mamma hade träffat en ny man från Sverige.
Och då såg man ut så här,rent sakt en vandrade pinne med för smala ben och spagetti hår.
Och jag älskade att leka med barbie,trodde dom va mina barn.Matade dom med riktig mat.


Helt plötslig så hade man 3 syskon,och jag tyckte dom va pain in the ass.Tog mina leksaker och skrik hela dagarna.Syskonen heter Oscar,Anny och Robert.Syskon kan vara roliga och man vill ha nån att skylla på när nåt går sönder:)

Dagarna går jag blir äldre och brösten växer.Helt plötslig går jag i skolan och tror jag är miss primadonna,

Haha skoja blygaste tjejen i stan och en nörd i skolan:)Älskade läsa böcker.

I skolan lärde jag känna min bästa vän Diana som har funnits vid min sida sen dess.

Våra vänskap har hållit i 17 år och längre kommer det att bli.Bättre vän kan man verkligen inte ha.

Har gått igenom allt man kan tänka sig tilsammans

 

18 år och ute på krogen,små skitar

24 år och galnare än ever:)

Genom Diana lär jag känna ingen mer än självaste Mini,bruden som man inte ska försöka slå ner:)She will kick your ass.

Helt plötslig va vi 3 som umgicks varje dag,för mycke festade fulla i princip varje dag:)

För mycke öl drickade fick en att gå upp i vikt

Men oj då måste backa några steg i historian,jag träffade en kille som jag delade 4 år ihop med.

Och det tar slut för han är en idiot så satt hellre framför datan hela dagarna än och spenderade tid med mig.

Man ler och säger bye bye

Jag blir en partyprinsessa och festar mer än någonsin

och festerna blir galnare och vildare.

Tröttnar på partylivet och saknar nån att mysa med.Träffar en ny kille,blir förälskad.Flyttar från örebro där jag är uppväxt till stockholm för kärleken.Vi flyttar i hop,köper hund Akilles världens snällaste hund.

Vi förlovar oss,trodde verkligen att det skulle vara vi för alltid,börja planera skaffa barn och köpa hus men ikke.

 

Jag får inte göra nånting,bara sitta hemma eller vara på jobbet,

Han blir ett svin,behandlar en som skit och tar en förgiven.Sitter hemma hela dagarna och lever på mig medans jag jobbar.Festa va tydligen viktigare och då kunde han festa vidare.Så klart han tog hunden,det krossade mitt hjärta=(

Vi fick två år ihop som heter duga

Blir ledsen och besviken och ett krossat hjärta,flyttar tillbaka till örebro magrare och mådde sämre än någonsin.

Diana  och Mini tog mig med öppen famn,fanns där under hela den tiden.Många tårar fick dom torka

Börjar ler igen allt oftare och livet leker i gen.PARTY livet kommer tillbaka,festar och festar och festar.

Sen bliv vi 5 syskon för då kom min lillebror Promise,coolaste lillebror:)

Jag som älskar hundar och saknade Akilles köper en ny och det blir chivaz:)Snart blir han

ett år:)Min lilla bebis

 

Sen flyttade jag tillbaka till stockholm och tänkte att jag skulle börja om på en ny kula:)Under året lopp har jag lärt känna väldigt många nya människor  speciellt en som får en att ler hela dagarna.Your make me happy:)Du vet verkligen hur du ska trycka på mina knappar hihi;)

Nu har jag säkert glömt massa detaljer och struntat och ta med vissa saker:)Skulle bli en bok om jag skriv mer.

Nu vet ni lite mer om mig haha:)


Postat av: Andreas

Hej Julienne!



Det här är Andreas, Karolinas kompis från Stockholm :)



Visste inte att du hade rötter från Tanzania...visste du att jag kan prata en del swahili ? ;)



Skulle vara kul att veta hur allt e med dig idag...adda mig gärna på msn. Adressen skrev jag in ovanför.



Have a beautiful day och hälsa Karolina!

2010-02-04 @ 11:08:36
Postat av: Anonym

Hej Julienne! Det här är Alima, du vet den mörka tjejen som du brukade busa med när vi var små hihihi, det var roliga tider.

2010-02-04 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0