Avundsjukan

Jag tycker att det är så himla trist att tjejer inte tycker att dom duger som dom är=/
Du är du och jag  är jag,ingen är bättre eller sämre än den andra.

Kvinnor sätter krokben för varandra,inte är det männen som stoppar en.
Ingen får sticka ut  från gruppen,bli snyggare ,smalare eller tjäna mer än sina kompisar
Hell no får då är du ett hot,bitch eller du tror du är nåt. Skamligt

Va glada för den ni är och för vad ni har,man mår inte bättre av att vara bitter.

Peace<3


Postat av: alima

Ja, får tacka gud för att han skapat dig.

Ge mig ditt smile NUUU! jäkla leende

2010-02-04 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0