Trött

Ohhh vilken dag det har varit,sov inget som sakt i dag.Drog så jag va på jobbet  ungefär kvart över sju.
Alla i personalen va jätte trevliga,hade väldigt kul.Dom visade mig en gång  hur allt gick till sen körde jag på tills jag slutade.

Mina fötter värker,dom är helt svullna.Och jag är helt slut.
Men ska vila en stund sen så att jag är pigg eftersom det blir utgång med mina girls Laana och Avin.Måste trycka ner mina fötter i stövlarna på nåt sätt hahaha:)

Men det kommer inte bli allt för sent eftersom jag ska jobba i morgon och efter jobbet drar jag direkt till gbg och träffar hela ligan.SKA bli så kul,har läntat efter den här dagen i flera veckor.

Fan va kallt det va i morse,trodde jag skulle svimma.

På jobbet haha:)


Postat av: MINI

Jääävla slöhög ;) Haha jag borde ringa och väcka dig när jag går upp hurru :P

Men du är duktig gumman som börjat jobba ju <3

2010-04-05 @ 08:40:07
URL: http://karolinaskogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0