Gå vidare

Jag tänker inte ha skuldkänslor för att jag har blivet förälskad.

Du har visat din rätta jag dom senaste veckorna,säger att du vill att jag ska vara lycklig och hoppas att jag hittar en bra kille.
Men när jag är lycklig  och har hittat en bra person så ska du bli sur och arg,växt upp du är inte 20 längre.

Du säger att du är min vän,du verka inte ha nån aning om vad vän är.

Fine du har känslor för mig,men jag kan inte hjälpa dig.
Man kan inte tvinga sig själv att tycka om en annan person bara för att vara snäll och för att den andra gör det.Då skulle jag bara vara elak,du verkar inte kunna acceptera saningen.Jag är inte intresserad sorry men inget jag kan göra nåt åt.

Allt som du har någonsin sakt till mig visade sig bara vara lögner.Du har fått så många chanser till att vara min vän,men du har bara sabbat alla.


Sa till tjejerna i går när jag skriv inlägget att du skulle ringa i dag.Och jag kunde inte ha haft mer rätt.
Allt man kan sjunka så lågt i ens ögon och det har du verkligen lyckats med.

Bara bra att vi bryter helt med varandra för du klarar inte av att bara vara vänner.
Jag har aldrig varit otacksam för det gjorde för mig,men tydligen för dig när du ställer upp så  gjorde du det bara för att du trodde jag skulle falla för dig.

När jag faller för nån så gör jag det för deras personlighet och inte för vad dom har och kan erbjuda.

Och det är sanningen...

Danny är det mest underbaraste mannen jag har någonsin träffat,han gör mig glad och jag är lycklig lottad för han finns i mitt liv.Jag  tänker inte hålla inne med mina känslor för han bara för att du inte ska bli ledsen.

Jag hoppas du hittar nån som kommer göra dig lika glad i framtiden,och som kommer vara som du vill att din dröm tjej ska vara.



Postat av: ?

Låter precis som en syrian jag känner. Bra att du väljer din kärlek. Aldrig läst din blogg men låter precis som han....haha.

2010-05-05 @ 22:06:35
Postat av: tomas

snygging

2010-06-17 @ 07:25:52
Postat av: Carpediemorjustdont.blogg.se

Grattis i efterskott !! Hoppas everything is all good med dig?



keep up the good work med bloggen / intressan :)

2010-08-24 @ 13:52:26
URL: http://carpediemorjustdont.blogg.se/
Postat av: bloggläsare

Varför bloggar du inte längre?

2010-09-12 @ 22:08:29
Postat av: Sasha

braa skrivet ;) skön header!

2010-10-04 @ 19:58:29
URL: http://adultchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt

2010-10-21 @ 21:44:56
URL: http://milliovanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0