Kärlek

Du är den som får mig att känna mig trygg

Dina armar, kramar och din famn är det absolut mysigaste jag vet

Dina läppar och pussar är underbara

Dina ögon är otroligt vackra. I mina ögon är du det finaste som finns, både inuti och utanpå. Jag älskar att se på dig när du inte märker, eller är koncentrerad på något. När vi pratar får du mig att känna mig förstådd på ett sätt ingen annan lyckats med. Du kan konsten att verkligen få mig att känna mig speciell. Hittar vi på något kan vi ha riktigt kul och du kan få mig att skratta ordentligt. Ditt leende gör mig glad och du är en helt underbar person. Du lagar grymt god mat och är fantastiskt bra på musik och mycket annat. Du har blivit min dröm och det finns ingen annan jag hellre spenderar min tid med. För mig är du det enda som verkligen räknas.


Sjukt att en person kan få en att må så himla bra<3

Måste nog erkänna

JAG är KÄR:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0