Seg dag på riktig

Känns som att nån har hoppat på mig,så ont och förstörd är jag i kroppen.
Skulle igentligen ha dragit till Cafe för Adam Saaks hade sin efterfest där.Men de jag skulle med dit bangade en efter en,skit tråkigt men men och jag tänkte verkligen inte gå dit själv haha:)

Aja drog till medborgaplatsen med Andreas,de va helt oki men inte min typ av musik och jag drack bara en öl och bliv på riktig dålig humör.Haha big babe

Sen bliv det så klart bråk och killarna där,de flesta va riktig nasty.De hade behövt ta en dush och lära sig hur man uppför sig.Tror inte deras mamma har lärt de det fyfan.

Vaknade för en timme sen,helt slut.Varit ute med chivaz.
Nu ska jag göra mig i ordning sen kanske de blir att åka till stan och fika.

Ha de bra så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0