Puhhhh

Varit vaken ett tag nu men är fortfarande seg,känns som att jag aldrig sover.
Har fullt upp i dag,måste åka till jordbro och hämta min påse med kläder jag glömde på en förfest förra veckan,sen ringa min kusin och kolla vad som ska hända i dag.

Vi skulle till cafe opera men jag vet inte riktig om jag vill dit,får se vad som händer.
Nu ska jag fixa och göra mig i ordning, kolla om jag kan köpa stövlarna som jag har hittat:)Yes Yes

Är på riktig danshumör i dag,sitter och lyssnar på musik på högsta volum och degar för mig själv och chivaz kollar på mig som att jag vore dum i huvud haha:)

Nääää nu ska jag styra lite höres sen

Puss


Postat av: Sidney The Singer

Så fina bilder på dig du lagt upp gumman=)

2009-10-11 @ 17:05:44
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0