Paranormal Activity

Ohh jag ÄLSKAR skräckfilmer,väntar nu på Paranormal Activity som ska tydligen komma ut på bio i november.FAN
det är långt kvar.VILL se den NU NU NU
Kan iofs ladda ner den,men de blir inte samma upplevelse som de är på bio så jag får allt vänta hehe:)

Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de en övervakningskamera som ska registrera allt som händer när de sover.


I Usa har filmen tydligen fått väldigt bra respons:)Ohhh läskigt,jag va jag läntar tills den kommer till sweden:)
Kollade på trailen och den verkade jätte bra.




Postat av: elinalexi

ångrar att jag ens kollade på trailern, haha, skräckisar lockar alltid men jäklar vad rädd jag blir... :P

2009-10-29 @ 17:03:49
URL: http://elinalexi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0