New DAY


Hello folket! Fan va kallt det är i dag brrrrr,dags att styra en ny vinterjacka igen.
Annars lär man frysa till döds:)Hoppas alla ni mår bra

Är så himla trött i dag,men det är inte så konstigt,går och lägger mig ganska sent på kvällarna;)Får sluta upp de snart.
Nu tänkte jag ta tag i min blogg och göra om den helt,tycker har haft samma header i 100 år snart:)

Kommer nog sitta med bloggen ett antar timmar nu,blir fullt upp.Får se hur de kommer att sluta hehe.
Dags att sätta lite fart,sen blir de mer bloggade:)Känner att jag är dålig på de hehe

Puss<3


Postat av: Sidney The Singer

Heey HOTTIE!! Fan vad jag saknat dina kommentarer, ÄNTLIGEN AFRICA!! Shit! Tusen tack för det du skrev å najs att du e tillbaka, sååå KUL!!



Lycka till med bloggen, kommer säkert bli fint=)

2009-10-13 @ 18:02:44
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0