Malmö

Shit nu har jag varit i malmö  en vecka snart fyfan,träffat sjukt mycke folk och haf kul:)
Va värt resan....
Nu sitter jag och trycker i mig en kebab meny,känns som jag ska spricka snart:O)

Jag har bara tagit det lungt här,kollat kläder,haft mycke myskvällar:)hehe
Har inte festat nånting lika bra de,sparar mig till nästa vecka när jag är hemma i stockholm.
Kommer att ha fullt upp ska vara fester överallt så de är bara att välja och vraka.

Sorry att man inte har bloggat,haft annat och göra hehe:)

Nu är jag jätte nervös,sist jag flög va när jag flyttade till sverige då va jag 5 år.
Och jag ska hem till stockholm i morgon så jag ska flyga hem,billigare och man slipper sitta på ett tåg i flera timmar.
Usch sitter och hetsar upp mig själv,kommer bli mycke skit i byxorna tror jag HAHAHA fyfan.
 Nej nej kommer säkert att gå bra:)

Nu ska jag poppa popcorn och lata mig framför en film

Pussis


Postat av: Caliente

Malmö är nice=D

vad gjorde du här? ( lite dum fråga kanske )..

2009-11-07 @ 22:52:19
URL: http://kamasutraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0