Im In love

Jag ÄLSKAR allt som har med shoes att göra:)Jag skulle kunna ha en miljon Shoes och skippa kläderna haha.
Om jag fick så skulle jag gå naken och bara ha skor på mig:)Haha*driver*

Börja få för mycket heels i min samling men i love shoes;)
De svarta är från Belle shoes fick de när jag fyllde år av Diana sötnosen.
Och de blåliknade är de nya tillskotten,älskar de.Köpta på scorett



Postat av: aylin - All eyes on me

Hahah you bad girl :D

De e ju som skorna som e på din bild ju, fast jag har dom i svart :D



Nice blogg ;D

2009-10-15 @ 21:04:20
URL: http://aylincaglipamuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0