091014

God Morgon:)Hoppas ni har sovit gott för det har jag:)
Är på riktig bra humör som vanligt lr i dag hehe,är ju  onsdag lill lördag.Undrar vad man ska hitta på för bus,kanske en bio eller kanske mysig hemma kväll lr en galen krogenrunda?!De är frågan

Är faktist sugen på en krogenrunda om jag ska vara helt ärligt,är på danshumör:)Hehe
Gick upp rätt tidigt i dag,är pigg och glad,precis varit ute med chivaz.FAN va kalla de är ute fy helvete trodde jag skulle svimma.
 Nu tänkte jag fixa nåt att äta är riktig hungrig.Puss






Postat av: Sidney The Singer

Love ur smile babe!



Hoppas att du får en skön söndag vad du än gör! =)

2009-10-14 @ 20:30:37
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hejsan Trevlig sida du har skaffat dig Hoppas att du vill svara har även en messenger adress så vi kan chatta om du känner för det. Vill du veta mer om mig så får du fråga. Ha de Fredrik

2009-11-21 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0