Youtube

Eftersom jag verkligen inte ha nåt att göra så sitter jag på youtube och kollar lite:)No life haha

Fan hittade ungar som SÅÅÅÅÅÅ duktiga på att sjunga helt sjukt
Vissa har jag sett förut men de är så  BRA så man kan kolla om och om igen:)




Han kommer bli stor,vilken röst grabben har


När jag såg henne börja dansa tänkte jag vad är de här sen öppnade hon munnen  jisses:)


Gråter till den här killen varje gång,kommer på mig själv med att tårar bara rinner haha:)
Ryser i hela kroppen


Postat av: Andreas

Du är inte ensam Julienne...

2009-11-21 @ 00:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0