Slut

Puhhh känns som att man inte har sovit på flera veckor,har vänt på dygnet HELT
Sover max tre timmar varje dag och jag fattar inte hur jag kan stå på två ben haha:)
Jag är inte frisk iallafall.

I dag blir de lungt för mig ska vara hemma och mysa med min lilla chivaz,han har blivet så stor.
Han blir ett år nästa månad.Känns som att de inte va så länge sen han brukade ligga på min mage och krya ihop till en boll:)Ohhhh


Chivaz 11 veckor


Chivaz 11 månader




Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Awwh, gud va fin!:)

2009-11-24 @ 16:55:02
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0