Paradis

Finns ett antal ställen jag har bestämt mig att jag ska BESÖKA innan jag hinner avlida:)Tar top 4 bara nu sen finns de MASSOR andra men orkar inte ta alla drömställen.För många:)


1.Sydafrika
Fan va härligt det skulle vara med massa äventyr och fara.Nära kontakt med djur
Passar mig perfekt för jag gillar äventyr.
De första jag skulle göra är att dyka bland hajar:)Fast i en bur jag vill inte dö på första dan heller:)


2.Karibien
Jag skulle kunna tänka mig att flytta dit och bo på en öde Ö SJÄLV fatta ni de eller?!Haha lr jag ta med mig chivaz.
Så himla underbart och se hur fint det är där på bilder,läntar tills den dag jag kan åka dit:)
Skulle ligga på stranden och äta bananer hehe..


3. Tokyo
 Well well haha fyfan jag skulle bara springa runt shoppa där och heja på alla:)De verkar alltid så himla glada och tokiga där passar mig perfekt.Tror inte att jag skulle ha tråkigt en dag där allså.


4.Mexico
Den dag jag åker dit fyfan säger jag bara,kommer att vara i sjunde himlen,jag kommer bara att hänga på klubbarna där för jag ÄLSKAR att dansa speciellt om de spelar reggeaton lord have mercy  lr nu ljög jag
vi får verkligen inte glömma stranden, där finns det mycke fint;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0