Kryssning

Fyfan nu håller jag på och fixar mig packar och allmänt uppspelt haha:)Ska nämligen på kryssning med sidneey och Nadine,haha kommer bli knas=)

Gick upp tidigt bara för att fixa i ordning allt,har ingen lust att glömma bort nåt:)
Sen är jag så hungrig så jag håller på att död,måste fixa nåt att äta.

Hörs sen kommer bli kul:)

Postat av: A.

Det blir lunch snart :)

2009-11-06 @ 12:32:11
Postat av: slick

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST yea!!!!!!!!!!!! hoppas du och tjejerna är laddade till max super laddade...wuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu..........=D

2009-11-06 @ 13:07:19
Postat av: Sidney The Singer

YEEEAAAHHHH BABY, Kör bara kööööööööööööööööör =)

2009-11-06 @ 14:10:03
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0