Underbart

Så lyckades hitta felet i kodmallar:)Tog iofs tio min bara haha skönt,har fixat en tesblogg  nu som jag kan hålla på och pilla på i stället:)Har varit ute med hunden på en lång promenad
Och sen plockat och fixat lite.
Är så himla seg i dag.

Kanske ska hitta på nåt med Lady D,va nåt om nån killkompis som skulle ha nån spelning,lyssnade inte riktig på vad hon sa shhh:)Va i mina egna tankar när hon ringde.

Ska försöka ta lite bilder i dag om de händer nåt kul,blivet så himla dålig på lägga upp bilder:)


Den här låten med ne-yo är så himla fin,har fasnat hårt för de,jag är så jävla jobbig.Hittar jag nån låt som jag fasnar för så kan jag spela sönder låten haha:)

Nu ska jag äta:)
Hörs sen kiss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0