Underbar Dag

Varit så himla fint väder,2009 here i come:)Drog och träffade Carro,vi satt hemma hos henne och softade i solen.
Pratade gamla minnen och skrattade halft ihäl oss,den tjejen vet verkligen hur hon ska få folk ligga på golvet med kramp i magen haha.

Vi hade jätte kul,sen va hennes killekompis christian tror jag han hette där också.Trevlig va han, och han hade med sig  sin hund fanta,jätte fin.Chivaz och Fanta låg i gräset och hade sig sen fick de nån ryck och började springa runt.

NU ligger chivaz och sover,han är helt förstörd.han sover för natten nu.Han kommer inte att gå upp nåt mer i dag om jag känner han rätt:)Knas hund de där.

Och jag planerade att ta de lungt,men fick ett samtal av lanna precis.En tjej som jag har pratat med på nätet som bor i arboga,hon ska tydligen till örebro och hon vill ses och säga hej.

Ska göra mig i ordning sen drar jag med chivaz så klart och säger hej till pajasen:)För skön den tjejen.
Men bloggar mer när jag kommer hem
Puss och kram ses på stan

Dagens bilder:)





Postat av: almasgoodies.blogg.se

Grymt söt =)

Kolla gärna in sötnowsarna på min blogg =). Samma raser, helt underbara hundar är det. Bästa rasen nånsin!

2009-06-03 @ 00:01:32
URL: http://almasgoodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0