Uhhhh

Nu sitter jag och fixar i ordning Lady D s blogg
,hon har en men tycker den är tråkig så jag har gjort om den till henne,har bara headern kvar sen ska jag länka till henne när hon har skrivet minst 5 inlägg iallafall.Nu har hon inte bloggat på en månad så de är bara boring=)

Sen ska jag kolla lite på kläder  på nätet ,är på tiden att jag köper lite nytt,känns dött på den fronten hehe:)

Fyfan en ny låt jag har fasnat för:)Fick den nyss på msn av en kille som tillägnade den til mig haha sötaste.




Postat av: Alex

jo klicka bara på följ bloggen, finnn s längst ner på menyspalten nästaan!:)

2009-05-14 @ 19:49:33
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0