Tråkigt

Fan va tråkigt jag har de,händer inget.Funderar på att kolla på nån film,tänkte nån skräck:)Älskar och sitta själv och kolla på skräck filmer haha:)
Kollade alla The ring filmerna själv och the grunge.Sen har jag alltid på högsta volym nice.
Jag är lite störd men de funkar haha.

I dag har de varit ganska lungt bara varit hemma och degat,inte värdens finaste väder heller så de gjorde inte saken bättre.
I morgon har jag massa ärende jag måste fixa så de blir för mig att gå upp kl 6 och fixa de:)Puhh va trött jag kommer vara,känner ångesten komma haha.

Nu ska jag leta upp några bra filmer jag kan kolla på

Ha en trevlig kväll för de ska jag ha:)
Kiss

Postat av: Afrobelita

Fan va skön du är, du verkar inte heller va rädd för skräckisar??! Hihi.. det finns inte så många bra men d e kul att se.



Kram

2009-05-15 @ 09:16:49
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0