Toppen

Precis käkat,va gott de va med mat i magen.Typist mig att vänta tills jag är riktig hungrig innan jag ens börjar med maten haha:)

Måste diska om en stund,de är ingen liten disk jag har de här,är stressad för jag vet inte riktig vad som händer i dag,va meningen att vi skulle sitta ute och ha picknick jag och girlsen men de är inte värdens finaste väder och utgång känns inte så kul i dag.Hade nämligen tänkt fira Diana men de verka gå segt till de där usch.

Tänkte ju passa på och ha lite kul när jag äntligen har fixat hundvakt:,varit med chivaz varje dag sen jag fick han:)
Nu måste jag släppa lite på tyglarna*asg*

Sen måste jag fixa mitt hår,va så förbannad i dag,funderade faktiskt ETT ögonblick på att raka av mig skiten haha :)men nej så kul ska vi inte ha de:)

Nej nu ska jag vila mig och fundera och planera lite:)

Hörs sen kiss


Postat av: lajs

damn vilket fint hår du hade :O

2009-05-16 @ 16:16:23
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0