Rolig kväll:)

Fan vilken underbar kväll de va i går,hade så himla kul med girlsen.Träffade på massa kompisar och bekanta,helt sjukt.
Lyckades fixa hundvakt för första gången,så de kändes nice annars hade jag suttit sjäv med chivaz och dränkt mina sorger med vin haha:)

Vi satt först hemma hos Diana och drack lite,sen sprang vi över till Pontus minis kille lr ex vetifan vad de är riktig just nu och hämtade lite mer öl:)

Sen blev de Björnstugan,när vi först kom dit så va de dött,va knappt folk där sen va de massa oldies.
Jag tänkte att de va nån sorts kärring*host kväll haha:)Vi fick värdens blickar,kändes lite som att man va helt på fel ställe.Men de bliv bättre framåt kvällen när allt roligt folk ramlade in.

Och musiken va kaos och hemsk innan DJ Marciz ställde sig i djbåset,den killen är verkligen duktig.Han kan verkligen liva upp allt och alla.Tummen upp där,skön kille.
Jag och girlsen stog på dansgolvet hela kvällen,hade time of my life:)

Drog hem vid halv 2 ungefär för hundvakten började gnälla:)Säg bara som de är chivaz va inte jobbig,du är bara så jävla lat att du inte hade lust och gå ut med han:)

ÄR så himla trött och mina fötter värker sen är jag så himla hungrig som vanligt,måste verkligen äta nåting,ska peta på mini och försöka väcka henne.Hon ligger fortfarande och sover och har sig.
Nej men nu måste jag äta talk too you later sötisar


Postat av: Afrobelita

Heeey girl! Va fin din blogg är nu, blir ju finare å finare hehe.



Fan va naajs att ni hade så kul, verkligen=)

2009-05-10 @ 13:29:22
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0