Pigg och glad

Hej hej! Har varit vaken sen halv sex i morse:) fattar inte hur jag kan vara pigg ändå. Är hos mormor nu och min morbror raffe och hans som samuel är här också och hälsar på.

Värdens sötaste sam , saknat den lilla grisen. Jag sitter och kollar på film nån skräck, vet inte vad den heter hehe.

Och samuel ligger i min famn cute. Jag har tyvärr ingen tillgång till nån data så jag bloggar från mobilen. Nu ska jag fortsätta och kolla på film men hörs sen kiss :)

Jag och sam ohhh*gos*





En repris på den första bilden:)samuel bara några dar gammal






Postat av: Afrobelita

Ååhh gumman du e så cuuuuute, the cutest!! Tack för dina ord haha.. fick mig att skratta, som vanligt:)



Hoppas filmen är braa:)



KRAAM

2009-05-20 @ 18:27:44
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0