Nice väder

Fan vilket jävla väder de har varit i dag härligt:)Sitter just nu hemma hos Diana och kollar lite på bilder,jag har över 1000 bilder på Dianas data som inte är på hennes själv:)Jag som lägger in och aldrig rensar efter mig,håller på och rensar nu och garvar:)Väldig massa roliga kort.

Snart tar tar min lillebror Oscar studenten,ska bli kul.Kan inte fatta att han är så stor redan.Känns som inte de va så länge sen vi bråkade som syskon gör och jag kunde slå skiten ur han.Nu skulle  jag inte ens försöka,jävla unge:)

Hittade också lite bilder på hur jag såg ut för snart 2 år sen haha sånt är alltid kul och se.De är lite skillnad på den tiden va jag smal väldigt SMAL och nu har jag lite kött  haha:)

Hoppas ni har haft lika fint väder:)


Postat av: Jennie

sv, Tack, men på den bilden är det lösfransar :) Man kunde ju önska dock att de var så långa. haha

2009-05-29 @ 21:51:28
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

MEN! Trodde man skulle få se Julienne för två år sen :( hhehe. Puss

2009-05-30 @ 21:40:47
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0