New Day

Sorry att jag inte har bloggat men har som sakt ingen tillgång till nån data just nu och att blogga från luren tar hundra år,troligtvis så har jag en data på fredag:) så jag får pina mig själv med luren.

Och alla kommentarer får vänta tills jag har datan Sorry:) ligger just nu i sängen och läser glamour. Finns inte så mycke att göra hos min mormor.

Va så rastlös så jag började tvätta kläder fast de inte va skitiga haha. Tur att de finns massa filmer här så de blir en lång film kväll i dag. Nu ska jag fixa lite käk. Kiss

Dags att jag lägger ner godis haha:)


Postat av: Afrobelita

Hoppas du mår bäääst gummn!!!

2009-05-22 @ 17:38:39
URL: http://www.afrobelita.blogg,e
Postat av: Anonym

fett fin du är:)

2009-05-25 @ 16:27:11
Postat av: smiley

tack:)

2009-05-29 @ 14:40:22
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0