Im back pepole:)

sorry sorry sorry att jag inte har bloggat på hundra år nu känns de som,men jag har inte löst data strulet än och tycker bara de är krångligt att blogga från mobilen=(

Nu sitter jag hemma hos babe Diana,ska vara här hela helgen så jag passar på och lånar hennes data,nu vet ni iallafall att jag lever fortfarande.Har som sakt varit hemma hos min mormor och bara tagit de lungt,har inte hänt så mycke.

Diana ska flytta till västerås nu,ska bli jätte tråkigt,men vi får försöka hålla kontakten.
Men de bruka bli så när en  kompis flyttar så håller man kontakten ett tag sen rinner de ut i sanden,

men så hoppas jag verkligen inte att de blir.För Diana är trots allt en av mina bästa vänner och vi har hållit ihop sen vi va 10 år:)sån vänskap ska man vara rädd om,vi får göra allt för hålla kontakten:)babe girl

Och om jag har TUR så får jag ta över Dianas lägenhet,flytten till stockholm får i sånafall vänta,får jag lägenheten så stannar jag  i örebro ett tag ,får jag inte de blir de nog flytt till stockholm i allafall knas i brasan:)

Nu ska jag kolla runt på mina favo bloggar och snoka lite:)Hörs sen

Kiss



Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Jo det kändes rätt, jag trivs jättebra iden! Kram

2009-05-29 @ 15:02:48
Postat av: Yasmine

Heej ! Tack så mycket... Ja adam är ju skit söööt. synd att han inte vann.. hehe!

Okeej.. Vad nice. min mamma e från sverige och min pappa är ifrån jamaica.. så jag är mulatt..

kram

2009-05-29 @ 19:51:34
URL: http://Oktob3r.blogspot.com
Postat av: LinneaSambor

Sv; tacktack =) Jag håller med dig, min bloggning har inte varit den bästa på sistone! :D men nu blir det ändring =)

2009-05-29 @ 20:26:09
URL: http://linneasambor.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

heey

hhehehe tack så mycket ;D



aa men fan den där utmaningen va fan inte lätt asså ahahhaha

2009-05-29 @ 20:51:17
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

ÄNTLIGEN TILLBAKAA=) Va fiin du är på bilde=)



Åååhh tuusen tack tack tack tack för alla dina komplimanger, bliir såååå glad sötis. Å det du skrev om låten, fan va fint gumman... va skönt att du skrev till din mamma efter det, vad skulle man göra utan dom lixom?? Så glad att du gilla den iaf och ska lägga upp fler sen när jag samlat mod hehe.



PUSSS

2009-05-30 @ 10:53:29
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0