GRATTIS LADY D

Först vill jag bara GRATTA min älskade vän Diana på hennes 23 års dag;)Hon fyllde iofs i går men tänkte gratta henne här också:)
Jag och Lady D som vi bruka kalla henne har hållit i hop i 16 år snart,vi har gått igenom så himla mycke ihop så de finns inte......

Diana sundman!
Du är en av värdens underbaraste person,man kan prata allt med dig och du ställer alltid upp för en när man behöver dig
Du är min bästa vän och de hoppas jag ett du vet,du kommer alltid att stå mig nära,kan man ha en bättre vän NEJ...
När allt känns jobbig och ensamt så finns du altid där
Du betyder mycke för mig och jag ÄLSKAR DIG


Lite bilder när vi va galna och hade jätte kul:)


VÄNNER


ÄR SOM DIAMANTER

SÄLLSYNTA

OCH DYRBARA


Postat av: Afrobelita

Fan vad gulliga och fina ni är tillsammans! Ni ska verkligen hålla hårt i varandra för så bra vänner stöter man sällan på.



Kram!

2009-05-08 @ 15:49:51
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0