Hej folket!

Ligger fortfarande i sängen och orkar inte röra på mig,är så himla trött i dag.
I går natt va nog en av de roligaste dagarna i mitt liv haha,satt här med Diana och en killekompis*namnet är hemligt*haha:)

När han sätter i gång och pratar så finns de inget stopp på människan,drog den ena skämtet efter andra och jag skrattar så mycke att jag lyckades dregla på mig själv,fyfan.
Ingen sömn fick man heller för han kunde inte hålla tyst när man bad han.För skön den grabben.

Nu sitter jag själv hemma hos Diana,för hon är på jobbet sen ska hon festa i västerås:)Och Mini har åkt till sin mamma,så jag ska bara vara hemma äta resterna av Dianas tårta aha och kolla på film HELA dan.
Nu ska jag fixa nåt att äta innan jag svimmar:)
Later


Jag och Mini


Postat av: Sara

sv: vad kul med en sån hund:D tack så mycket, kul du tycker det!:) detsamma!:)

2009-05-08 @ 14:47:53
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0