Happy Day

Hallo folket!

Härligt med sol:),är på toppen humör och hungrig också.
Ska snart dra och träffa min morbror jean-clude en sväng,han ska dra till gbg i dag och träffa kompisar.

Tänkte att han skulle bjuda mig på glas*lömsk*hehe
Ska dusha och göra mig i ordning sen är de bråttom men tänkte bara skriva att jag lever än:)
 
Bloggar mer sen Kiss:)



Postat av: Angelica

Haha okej tack så mycket! Nu kom ja på var ja hade lagt den! Ska försöka lägga den till höger om allt men vet inte ifall de funkar eftersom att jag har en fast bakgrund och "rullande" meny.



Men tack iaf! =)

2009-05-19 @ 16:34:16
URL: http://rosaguld.blogg.se/
Postat av: LinneaSambor

Sv; men gud tack så mycket, va gulligt sagt! kanske ska jag satsa på det, haha :)

2009-05-19 @ 20:04:09
URL: http://linneasambor.blogg.se/
Postat av: Joaim

Du är vacker!

2009-05-30 @ 01:31:15
Postat av: Yvonne

Fin blogg du hade! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0