Vit Månad

Vaknade till för en stund sen fan va skönt de va och vila,jag behövde de.
Känner hur öm jag är i kroppen efter all träning:)Men i dag är de vilodags känns bra,ska träna i morgon.

Väntar nu på att Diana ska dyka upp.Vi ska göra oss i ordning och drar till Cissi på förfest,men som sagt Diana och jag har ju en vit månad så vi tänkte bara åka dit för och vara lite sociala och känna att vi gör nåt kul på helgerna fast vi inte dricker.=)Har ingen aning i fall de andra ska ut och clubba sen men vi drar nog hem isåfall.

Tänkte fixa lite käk nu,men hoppas ni får en riktig trevlig fredag så hörs vi i morgon lr senare i kväll:)ska ta massa roliga bilder......
Kisses



Älska som om du skulle dö idag

Postat av: Afrobelita

Ha det sååå kul ikväll gums å naajs me pix=)



PUSS

2009-03-27 @ 19:11:18
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0