Long Day

Vaknade i morse kl åtta att de bankade på dörren,gick och öppna då va de MINI.
Uppe och hoppa sover du för säger hon:)Va bara att gå upp och göra sig i ordning.Vi drog på stan och sprang ialla butiker vi kunde hitta,Mini hittade saker nästan överallt och jag kände mig bara som en svans som sprang efter :)Men kul va de.

Sen gick vi till la Bagutte där jag käkade en jätte go pastakyckling,lämnade inget kvar ska jag säga haha:)
Glöm de där bröd biten och såsen de rörde jag ikke haha:)shhhhhh




Våran Kompis Ali kom förbi och sa hej,saknat den jävel.......

Sen kom jag på att jag hade tid med massören på gymmet så jag släppade med lillskiten Mini dit,hon ska med börja där kom inte undan.=)

Massören sa du är ju paj lillgummsan efter hade känt hela min kropp,pajade min axel när jag va tio sen va de meningen att jag skulle gå till en sjukgymnast men jag gjorde de aldrig,så min axel är förstörd.Men ska träna upp den.Haha jag är ju flummig som person så hon frågade varför jag skrattade hela tiden och så började hon skratta:)För kul
Sen drog jag och möte upp Diana skyndade oss på stan köpte ett par träningsbyxor till mig,sen drog vi till gymmet.

Testade afrikans dans i en timme,de va annorlunnda med tanken på de jag dansar,men de va kul sen tränade jag och Diana gym lite över timme:)Va nice känns bra i kroppen.
Nu är vi hemma har hunnit med dusha och laga mat och nu blir de bums i säng för vi ska upp tidigt i morgon,hoppas ni har haft de bra:)Sleep tight Kisses

De riktigt stora människorna är det som får andra att känna sig stora



Postat av: Afrobelita

keep it up giiiirl =)

2009-03-27 @ 02:58:10
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Jonna

du är ju duktig med träningen gumman =D men glöm inte att man måste äta fett för att må bra och smörja musklerna. så nästa gång kan du äta sallad med dressing. =D love you!

2009-03-27 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0