Västerås

Nu är Robban här,vi ska åka med han till västerås för att han bor där:)Har käkat så man är belåten och på toppen humör igen hehe.Vi ska åka bil,lyssna på musik och dricka öl:)Nice nice
Ska fan bli kul och festa nån annanstans än i den här hålan.
Nu ska diana och jag packa allt vi ska ha med oss sen åker vi:)
Men bloggar igen innan vi drar ut på krogen.
Hörs sen babes
 
Bild på mig och min lillebror Promise, sen två på sötisen*love*

 

Postat av: Afrobelita

Guuuuud så sööööt han ÄÄÄR! Jag tänker kidnappa honom gumman=)

2009-03-07 @ 20:32:00
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0