Happy

Vilket jävla väder brrr,solen skinner men sen helt plöstlig blåser de och man får kall snö i ansiktet haha
I dag så gick jag upp kl 7 och de va för att solen lyste upp hela rummet,så de va bara att gå upp,men pigg va jag hehe.

Fixade snabbt ett enkelt cv så kom babe Mini förbi och hälsade på.
vi drog till jobbmässan och kollade lite,sen gick mini till skolan,hon har börjat på komvux,duktig tjej:)

Kom nyss hem varit på gymmet och lämnat lite mer info om mig själv och vad mina mål är med träningen,fan va jag babblade,han trodde säkert att jag va störd.Men de va mest för jag va nervös haha han är ju söt;)
Fick presentkort på  1250 på en teorikurs som jag ska utnyttja haha,dags att fixa körtkort också yes yes

Fixat min KAMERA,den gick ju sönder för några veckor sen sen gick jag och frågade hur mycke de skulle gå på att laga den,då sa de att de kostade lika mycke att laga den som att köpa en ny.Värsta jag har hört.Fick nån ryck och började pilla och trixa så lagade jag den själv hahaha,så jävla nice.

Nu måste jag städa innan Diana kommer hem,ser ut som ett bombnerslag här
Ha de gött så länge

Postat av: afrobelita

Vem va det som va så söt??? NYFIKEN hehe..



grym du är som lagade kameran själv hehe, bara böjra langa bilder :) fan jag måste oxå ta körkort!



puss

2009-03-24 @ 21:24:09
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0