Tragisk

Vilken helg de har varit,bland de värsta om jag måste vara ärlig.Så tråkig har jag nog aldrig haft i hela mitt liv haha.

Fredag:Jag och Diana drog till Cissi på förfest och vi har ju sakt att vi ska ha en vitmånad så vi drack ju inget,men de va skit jobbig,de satt och käkade chips,godis och drack haha och jag och Diana satt bara där.De funkade inte,vi kände själva hur tråkiga vi va. Sen drog de andra på krogen och vi drog och spelade biljad själva,sen gick vi hem va vakna en stund sen somnade vi runt 12.

Nu har jag och Diana pratat igenom alla förhastiga beslut vi har gjort,vi ska inte ha en HEL vit månad haha,vi festar ungefär 4 gånger i veckan och i stället för att ha en vitmånad så ska vi trappa ner och bara festa en gång i veckan då får vi dricka.Vill vi festa mer så får vi göra de men ingen dricka.


Och vad gäller maten pizza och sånt går fortfarande bort men vad gör de om man får vit sås lr vit bröd till maten,nu ska vi inte överdriva,jag tränar för att jag vill bliv fit inte går ner i vikt:)

Lördag:Dianas kompis Robban hämtar oss,vi drar och käkar på max.
Fan
va gott de smakade ska jag säga:)Hade inte ätit nåt skräpmat sen i måndags hehe.Sen åkte vi till Dianas mamma och softade där en stund,garvade som vanligt,hon är ju för härlig.

Fikade och åt massa godsaker.Sen drog vi till Dianas farmor och där fick man massa godsaker också ,jag och diana trodde vi skulle spricka.Sen åkte vi hem,cissi ,mini och hennes kille pontus kom förbi och skulle kolla på fotboll sverige/portugal.Men mini och killen va inte här länge.
Jag somnade vid nio hahahaha fyfan tråkiga jag allså usch,vaknade vid tolv på natten sen somnade jag om.

Och i dag så har jag och diana bara varit hemma,gick i väg en sväng till gymmet och tränade med eve.Vi körde spinning och gym.Kändes bra med tanken på allt man åt i går.

Nu ligger Diana i sängen och kollar på bond och jag degar framför datan.
Usch va mycke de bliv att skriva sorry=)Ska inte låta de gå så länge mellan att jag bloggar

Gråt aldrig över en kille, tänk på mascaran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0