Seg Dag

Va tänkt att Diana och jag skulle ut och gå i dag men de va på tok för kallt så vi struntade i de.Men vi ska upp tidigt och ta en morgon promenad i stället:)
Kom nyss hem,följde med Diana hem till Per.Trodde bara att vi skulle vara 4 pers så jag va kläd som en luffare.Men när vi kommer dit så är de massa folk och alla är partykläda, de kändes bra :)Aja skitsamma de va trevliga.Diana är kvar för att jag gick före,jag bliv lite seg i skallen där hehe.
Ska snart sova för kl är väldigt mycke men jag är inte trött så jag funderar på att kolla på nån rolig film lr nåt,får se vad för kul jag hittar.Nu kom häxan diana hem så jag ska vara lite social haha=)Sov gott

Kisses





Postat av: Karolina Skogstad

Alltså jag dör , fullast vinner på de där kortet alltså och jag vann ................. haha knas =)

2009-03-06 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0