Hola

Puhh va trött jag är,ligger i sängen och känner hur jag kämpar för att hålla ögonen öppna.De är så mysigt och ligga här.
Jaha och så är de
Våffeldagen=/  jag gråter ..

Varför skulle jag börja med träningen JUST nu haha missar fan mig allt gott nu.
Jag älskar ju våfflor så de är bara sitta och titta på när alla andra njuter för jag ska va nyttig.

Försökte med de i går också,sa till Diana att vi ska ha en äta dag i veckan och på lördag så ska jag äta allt jag får tag i, då säger Diana men julle vi har inte ens tränat i en vecka inte ska vi redan börja med en äta dag i veckan =)Jobbig brud haha helvete

Va ju och träffade min handläggare på dan,de gick väl sådär usch sen gick jag förbi ams,de är ju tragiska enligt mig.
Nu fick jag ett mess av Mini så jag ska drar till stan och möte upp henne,blir fika och massa tjejsnack.
Talk to you later

Kisses

Vänta inte på miraklet. Skapa det


Postat av: Afrobelita

Du är bäst gumman, blir så glad när du kommer in till mig bamsekramar Du e så duktig som håller dig, vet hur det är men det lönar sig=)



Fan va grymt med roadtrip, weeeyy lets go haha.



PUSS

2009-03-25 @ 23:10:21
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0