Gripande

Nu är jag hemma och håller på och lagar mat och är jätte hungrig,typist mig att börja med maten när hungen är som värst.
Träffade Mini en snabbis och tog en kort promen
ad till ica.Sen skulle hon vidare och träffa en tjejkompis snabbt sen kommer hon hit och tar de lungt med mig.
Diana är också snart hemma skönt för att jag börjar bli väldigt rastlös haha
I dag så kollade jag på dokumentärfilmen Mio och de va oerhört gripande film,en film som fasnade i mitt hjärta



Mio är född i Thailand men skickas vid åtta års ålder till sin faster i Sverige. Hans föräldrar vill att han ska få en bra utbildning och sedermera ett jobb så att han ska kunna skicka hem pengar till familjen. Hans faster adopterar honom, men när han fyllt 13 år orkar hon inte längre fungera som hans mamma. Hon kastar ut honom från hemmet och Mio hänvisas till fasterns före detta man och till välvilliga kompisars soffor och extrasängar.
Mio träffar sin första kärlek, Melina, 14 år. Hon är också den som sedan finns vid hans sida under de tre åren, förutom under en kort period då hon gör slut med Mio efter att han slagit och förnedrat henne. Mio förlorar under en tid fotfästet helt. Han tar droger med bästa kompisen Jeffrey, stjäl mat från butiken där han fått praktik, sårar dem han älskar och . Skulderna från Kronofogden som Mio dragit på sig växer på hög.
Nu kom häxan mini så jag måste vara lite social:)
Hörs sen
Kisses

Den är verkligen värt att se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0