Fika

Nu är jag henma igen,är jätte skönt väder ute.Alla som inte har varit ute än missar nåt.
Va jätte kul och träffa Jonna,va allt för länge sen.Har bestämt nu att vi ska ses oftare och att de ska inte gå långt tid i mellan.Vi bor i samma stad men träffas knappt och de funkar inte.

Vi drog till supreme och jag beställde en jordgubbs smootie,vågade inte beställa nåt annat med tanken min mage va kaos i natt.men Jonnas kladdkaka såg smarrig ut hehe.
Satt där en stund och snackade gamla minne,sjuk va man när man va yngre haha.
Vi ska ses på lördag och festa lite,ska bli kul.

Nu är jag hemma,precis bokat tvätt tid tills i morgon,vi är ju två tjejer som bor i hop blir GANSKA mycke tvätt puhh
Tänkte kolla på nätet i fall jag hittar nåt roligt.
Have a nice day so far:)








Postat av: Afrobelita

Hot lava bilder gumman =)



Ja visst va det underbart väder, fyfan vad glad man blev=)

2009-03-18 @ 22:31:23
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0