090315

Hej Alla!Hoppas ni har haft en trevlig helg:)
Gick upp vid 12 i dag och började storstäda,fick nåt ryck bara.
Diana låg och sov och vaknade inte av att jag härjade och hade mig.
Hon lyckades vakna tilslut så vi gick i väg och köpte pizza,den va mättade haha.
Usch de har blivet för mycke skräpmat på de senaste tiden måste verkligen lägga ner de.

I går va de en helt oki kväll,va inte lika mycke drag som de bruka vara men den dög.
Kvällen började med att pillan och cissi kom så drack vi och samtidigt gjorde oss i ordning,sen drog vi på förfest som va lite seg haha men de gick.Sen dök störningsjouren och festen dog vid 11 så vi drog till satin.
De är  fan inte kul och vara ute när de är för mycke folk,man får kämpa för att ta sig fram,hatar sånt.

De enda som va kul va att man träffade på massa gamla kompisar och bekanta.Men tillslut bliv de tråkigt så jag och diana gick till grill corner,matte kom förbi och käkade pizza med oss.Sen drog vi hem,men vi va inte så himla trötta  vi ville fortfatande hitta på nåt.Så våra favo kille peter kom förbi och snackade lite,de va allt för länge sen man träffade han.Haha knas killen
Sen blir de bums i sängen

Snart ska jag till min morbror och hänga lite med hans son samuel:)Ska lämna plaggen jag köpte till han.
Nu ska jag göra med i ordning sen måste jag röra på mig.
vi hörs<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0