Frusen

Home sweet home at last:)Är fortfarande frusen,så himla kallt ute.
Vi drog ju till gymmet hängde där ett tag,sen fick jag och Diana en flipp.Åkte till Willys och storhandlade,köpte allt vi kunde komma på,bliv bara nyttig mat:)

Va ju väldigt smart av oss att åka och storhandla när vi inte hade bil haha.
Bliv 5 fyllda påsar som vi sen fick släppa på bussen och den stannade bara på stan sen fick vi gå hem.Fy fan säger jag bara,vi DOG.

Jag ville bara lägga mig ner och gråta haha.
De första vi gjorde när vi kom hem va att slänga ut allt mat dvs allt onyttig som vi hittade och de bliv ganska mycke haha:)

Nu har vi bara bra mat och sen har ju träningen kommit i gång,new start new life.
Är mätt och belåten nu också,smakade Minis vårrullar som jag fick med hem.Riktig goda va de mums,köttfärs och massa grönsaker.

Nähä jag är helt förstörd,ska byta om sen blir de sova.
Natti natti
The only place where your dream becomes impossible is in your own thinking...


Jag och babe Diana




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0