090318

God morgon!

Jag är helt förstörd,mått jätte dåligt i natt.
Drog till bolaget i går och köpte en platta öl sen mötte Diana upp mig och hjälpte mig att bära.
När vi kom hem va jag så hungrig men hade ingen lust och ställa mig och börja laga mat så jag käkade flingor och två ostmackor.Började må dåligt efter ett tag,Cssi kom förbi  de va meningen att vi skulle sitta och dricka och snacka lite.

Men jag började skaka och frysa och sprang till toan stup i kvarten,va verkligen hemskt=(
Tillslut hade jag inget i kroppen att göra mig av med så jag fick ont i bröstkorgen och började gråta för jag hade ont överallt och jag gråter aldrig.Diana och Cissi va jätte gulliga,värmde en kudde jag fick ha på magen och jag somnade vid 21.

Sen vaknade jag runt 23 och de va mörkt överallt och Diana låg inte i sängen så jag började ropa efter henne,men hon hade lagt sig i soffan eftersom hon trodde jag va magsjuk lr nåt.
Hungrig va jag också men Diana sa att jag skulle bara dricka filmjölk,va uppe en halvtimme sen somnade jag om.
Nu känns de lite bättre men min kropp känns sliten.
Ska ligga kvar ett bra tag,känns de bättre ska jag träffa min  kompis Jonna vid 14 som jag inte träffat på år och dar:)
Tänkte ta en fika på stan och snacka lite skit.

Nu ska jag fixa frukost och sen ligga och drar mig ett tag till.
Hörs sen

Postat av: Afrobelita

Nemen, stackars dig gumman.. sånt där e hur jobbigt som helst fyfan :( Skönt att det känns bättre nu!!





KRAMAR

2009-03-18 @ 11:19:25
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack , vad roligt :)

2009-03-18 @ 11:37:57
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0