My new life

Drog och möte upp Cissi,Maria och Eve innan träningen i dag,Diana kunde inte haka på för hon slutade kl 18 och passet började kl 17.

Fyfan vilket träningspass,vi körde bodypump och Eve va
instruktören .Bliv fan imponerad,hon va jätte duktig.
Körde järnet med oss,hon fick oss verkligen att träna ALLA kroppsdelar.Tycker fan att de är härligt att jag har kommit i gång med träningen.Ska satsa 100 för jag vill verkligen de här:)

Kommer bli bodypump Måndag,Onsdag sen Gym på fredagar.
Jag och Diana har bestämt att VI ska ha en vit månad och träna hårt
Haha efter träningen så  möte jag upp Diana,vi gick och handlade,hon köpte pizza,godis och cola haha vilket svin

Eftersom hon inte tränade så tyckte hon att de va ok att äta skräp,men jag som hade tränat ville inte slänga i mig skiten,bliv ju jätte sugen men jag är envis.Bliv havregrynsgröt för mig,jag älskar ju de så de va helt oki för mig:)

Nu är jag öm i hela kroppen men de va lätt värt de,my new life:)
Ska borsta tänderna sen blir de att sova,har massa ärende i morgon.
Good natt och sov sött<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0