Ahh va seg man är

Ahh va seg man är i dag,kan tänka mig sova hela dan.
I fredags så vart de som sakt lungt,somnade kl 22.Och i lördags så satt jag,Diana och Cissi hemma hos Diana och drack sen gick vi vidare till fest hos Erik:)Haha han och hans kompisar va för roliga,hade väldig kul där.Sen drog vi till stället där träffade vi mini,pontus och hans kompisar och de va riktig dåligt där,skumt folk,skum musik och allmänt boring.
Sen gick vi hem till per på efterfest,de va helt oki fast jag bliv rätt förbannad på en brud där.
Jag är inte typen som blir arg men hon va inte trevlig den tjejen usch.Sen i går så kom mini förbi och kollade på film med oss.
Sen i dag va jag på jobbcentrum halva dan,de va faktiskt ok.
Skulle vilja jobba utomlands så jag ska kolla på lite jobb där,vore fan nice.
Nu sitter jag och väntar på att Diana ska komma hem för att vi ska till min morbror och träffa hans fru och deras son samuel:) Värdens goaste unge har de haha:)Va ett tag sen jag träffade han så de ska bli kul
Nu ska jag byta om men bloggar sen igen
Kisses:)

Två bilder från i julas:)


SamuelJag Och Samuel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0